Σε δήλωση ο "αρχιτέκτονας" του PlayStation 4 Mark Cerny, είπε πως "Η κονσόλα έχει περισσότερες δυνατότητες προσαρμογής από ένα PC, λόγω αρχιτεκτονικής. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να είναι πιο εύχρηστη για τους developers να αναπτύξουν το λογισμικό του''. Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Οι προγραμματιστές έχουν πραγματικά την ευκαιρία να μελετήσουν την αρχιτεκτονική, επειδή δεν πρόκειται να αλλάξει για πολλά χρόνια. Μπορούν να μάθουν τα μυστικά της και να εκμεταλλευτούν σταδιακά την καλύτερη απόδοση του hardware. Επίσης να σημειωθεί, πως οι κονσόλες αποτελούν μια πιο σταθερή πλατφόρμα».
''Αυτό είναι πολύ σημαντικό, διότι ορισμένοι προγραμματιστές χρειάζονται πέντε χρόνια για να δημιουργήσουν ένα παιχνίδι. Το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια της πενταετούς περιόδου το υλικό στόχος δεν αλλάζει πραγματικά, τους επιτρέπει να φέρουν τίτλους στον κόσμο που δεν θα μπορούσαν να υπάρχουν διαφορετικά'' δήλωσε και έκλεισε εκεί.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου