SILENT HILL BOOK OF MEMORIES:REVIEW

 
Με μεγάλη ευχαρίστηση έχω να πω ότι η σειρά Silent Hill είναι η αγαπημένη μου στην ιστορία του gaming.Όμως με τα τελευταία της καμώματα δε μπορώ πάρα να μη κοπανάω το κεφάλι μου στο τοίχο.Μετά το αδιάφορο Homecoming και τη μικρή άνοδο με το Downpour,ήλπιζα σε κάτι καλό ακούγοντας το νέο παιχνίδι από την Κοnami.Τα trailer με έκαναν να χάσω τον ύπνο μου από την απογοήτευση.Αλλά σαν πιστός fan συνέχιζα να ελπίζω σε μια αλλαγή.Ήλπιζα μέχρι που το πρωινό της 17ης Οκτωβρίου με βρήκε να είμαι έτοιμος να σπάσω το PS Vita μου.
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από την υπόθεση του παιχνιδιού...Ε λοιπόν δεν υπάρχει υπόθεση.Αν είσαι φανατικός της σειράς και το διαβάζεις αυτό.Όχι δε λέω ψέματα και ναι σταμάτα να τριβείς τα μάτια σου.Όσο και να τα τριβείς το παιχνίδι δε θα αποκτήσει υπόθεση.Σε αυτό το παιχνίδι άπλα δημιουργείς έναν χαρακτήρα και παίζεις κάτι σαν "survival" σε στυλ Dead Nation.Υπάρχουν πάνω από 50 επίπεδα για να παίξεις(Αν δε βαρεθείς μέχρι αηδίας βέβαια).
Προχωρώντας στο gameplay δεν έχω να πω και πολλά.Εκτός από τη φτηνή διακόσμηση του χαρακτήρα,ο ίδιος μπορεί να αλληλεπιδράσει με πολλά όπλα(με πιο διάσημο το περιφημο "Great Knife") που είναι και το μόνο θετικό αυτου του παιχνιδιού.Επίσης δίνει έμφαση στο multiplayer έως 4 παιχτών που είναι όλα τα άλλα εκτός από διασκεδαστικό.Εγώ θα το έλεγα προβληματικό.Τόσα bugs και προβλήματα σύνδεσης ειλικρινά δεν έχω ξαναδεί.Είναι απλά τραγικό.
Τώρα όσον αφορά τα γραφικά και τον ήχο...Πάλι δε θα δείτε και τίποτα καινούργιο.Γραφικά αντιπροσοπευτικά του είδους,ενώ ο ήχος είναι τραγικός.Περισσότερο αστείος πάρα τρομακτικός...Ηδη μερικοί έχουν αναφέρει πρόβλημα με το φωτισμό του παιχνιδιού και πολλά αλλα προβληματα.Η Konami τρέχει και δε φτάνει και με το δίκιο της.Ελπίζω να μη ξαναδώ τέτοιο αίσχος στη σειρά
                                 
                                    ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ:4/10

Πλατφόρμες:PS Vita
PEGI: M
Είδος:Survival Horror
Aνάπτυξη:Konami
Έκδοση:Konami
Κυκλοφορία:2 Νοεμβρίου

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου