EDITORIAL : ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΕΝΟΣ "ΚΑΜΜΕΝΟΥ" GAMER

Αγαπημένο μου ημερολόγιο..

Τρίτη σήμερα και ενώ κανονικά το μυαλό μου έπρεπε να βρίσκεται στην Έκθεση που γράφω αύριο,στο βαρετό εξάωρο που θα περάσω στο Λύκειο και στην κοπέλα μου που τόσο πολυ αγαπώ,δεν είναι εκεί.Βρίσκεται κάπου αλλού και θέλω πάρα πολύ να πραγματοποιηθούν κάποιες ευχές μου που δεν αντέχω άλλο και πρέπει να τις πω.Ας ξεκινήσω αλλά δεν θέλω γέλια ( ποιος ούτως ή άλλως να γελάσει,αφού μόνο εσύ και εγώ θα το ξέρουμε..)Ας ξεκινήσω λοιπόν.


Ακόμα το έχω παράπονο και θα συνεχίσω να το έχω το γεγονός οτι ποτέ δεν βγήκε ένα παιχνίδι για το Kinect όπου θα μπορούσες στην ουσία να κινείσαι με τους σωστούς τρόπους ( ξέρω εγώ ποιους) για να πραγματοποιήσεις το όνειρο σου και να πηδήξεις επιτέλους τις "ψηφιακές" γκόμενες που θέλεις πχ Lara Croft ή την γκόμενα ( την συγκηβερνήτη του Shepard) από το Mass Effect 3.Επίσης θα ήθελα στο Grand Theft Auto να εμφανιζόταν η Μαριάννα Ντούβλη και η Τζούλια Αλεξανδράτου προκειμένου να πίνουν μαζί με τον κεντρικό μας χαρακτήρα σαμπάνια,αφου βέβαια η Τζούλια την ανοίξει με τον δικό της special τρόπο.Άλλο ένα πράγμα που επιθυμώ είναι αυτή η τρελή μοικάνα που έχει ο Vaas στο Far Cry 3.Πως οι "μαμάτοι" developers της Ubisoft πέτυχαν αυτό το κούρεμα σε αυτόν τον ψυχάκια ακόμα να καταλάβω.Επίσης άλλο ένα που θα ήθελα ήταν σας παρακαλώ να ξαναβγεί το πιο γαμάτο και φανταστικό παιχνίδι που έχει βγάλει ποτέ η gaming βιομηχανία και αυτό είναι φυσικά το Hannah Montana : The Video Game.Οχι σας παρακαλώ.Απαιτώ η Disney να το βγάλει στα καταστήματα ξανά.

Eπίσης,θα ήθελα να πήγαινα στο νησί όπου διαδραματιζόταν το Far Cry 3 και θα ήθελα να ήμουν εγώ στην θέση του Jason την ώρα που στο tatau είχαμε hot sex με την...τανα αδερφή του Vaas...Α και σας παρακαλώ.Απαιτώ να έχω το ίδιο κούρεμα με τον Vaas εαν κάνω την εμφάνισή μου στο παιχνίδι.Το λεω για να μην ξεχνιόμαστε.Άλλο ένα σημαντικό,είναι το γεγονός οτι θα ήθελα τα παιχνίδια που έχουν ξεκοιιάσματα αλλά δείχνουν ρώγες από το στήθος των γυναικών ή τα απόκρυφα σημεία τους να καούν στην πυρά....ΜΑΚΡΙΑ..ΟΥΞΟΥ ΑΠΟ ΔΩ...Σαν δεν ντρέπονται.Κομπλεξικοί developers..Και τελευταία ευχή που θα έκανα,είναι να βγάζατε επιτέλους ένα παιχνίδι για τον Κώστα Πρέκα.Ο "Ελληνας πατριώτης και υπερασπιστής του ελληνικού γένους" να εμφανίζεται καβάλα σε μια σακαράκα του 1930 και να υπερασπίζεται το ελληνικό μας γένος απαγγέλοντας ποίηση και σκοτώνοντας τους εχθρους του με την συνεχή πολυλογία του...ε κάποια στιγμή οι άνθρωποι δεν θα αυτοκτονήσουν.Ελπίζω να έγινα κατανοητός ημερολόγιο μου..Αντε γεια σου τώρα.Τι να κάνω; ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΓΡΑΦΩ...Γεια !

ΠΡΟΣΟΧΗ.ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΤΕ ΑΣΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΟΥ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου