EDITORIAL- THE PHANTOM PAIN H METAL GEAR SOLID 5;

Παίδες πρώτο άρθρο για σήμερα είναι το Editorial μας και σήμερα θα μιλήσω...Ωπα συγνώμη..Λάθος εισαγωγή..Το θέμα του Editorial μας σήμερα είναι μια τεράστια αποκάλυψη που έγιναν στα χθεσινοβραδινά Video Game Awards.Και οχι δεν μιλάω για το πως θα έμοιαζε ο Samuel Jackson στο Halo 4 ή το Black Ops 2 ή το γεγονός ότι το Walking Dead βγήκε παιχνίδι της χρονιάς αλλά για κάτι άλλο πιο "μεγάλο" από αυτό.

Χτές λοιπόν,ενώ παρακολουθούσα και εγώ σαν μεγάλος fan που είμαι τα VGA,ξαφνικά βλέπω κάτι τύπους που φοράγαν T-Shirts που έλεγαν Moby Dick Studios & κάτι άλλα που έλεγαν The Phantom Pain.Τώρα...στην αρχή δεν ήξερα τι τρέχει γιατί μου φάνηκε παράξενό.Αλλά μετά κατάλαβα.Η Moby Dick Studios ανακοίνωσε το πρώτο της πόνημα,το The Phantom Pain.Ώπα...λάθος έκανα...Το νέο Metal Gear Solid 5...Οχι πάλι λάθος έκανα..Μα τι στον καλό απο τα δύο είναι;

Αφού ξεκίνησε το νεο trailer για το Phantom Pain είδα έναν άντρα,ο οποίος προφανώς ήταν σε κώμα για πολύ καιρό και μαντέψτε,είχε έναν γάντζο για αριστερό χέρι,να προσπαθεί με έναν άλλον να ξεφύγουν από κάτι κακούς που τους κυνήγαγαν.Και λέω τώρα...λέω κάνοντας μια υπόθεση..." Μπα..Αυτή η φάτσα μου φαίνεται γνωστή." Και όλες οι υποθέσεις μου λύθηκαν στο τέλος.Ναι...Είναι ο Snake οπότε μπορώ να πω με σιγουριά πως αυτό είναι το νέο Metal Gear Solid 5..Η χρονιά αυτή ανήκει στην Konami καθώς με τρεις παιχνιδάρες όπως αυτές ( Metal Gear Solid 5,Metai Gear Solid : Ground Zeroes,Castlevania 2 : Lords of Shadow) ποιος την σταματάει; Παρακάτω δείτε το trailer του παιχνιδιού.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου