Κατοχύρωσε πατέντα για τον σκοπό αυτό.
Πριν από λίγες ώρες αποκαλύφθηκε πατέντα ευρεσιτεχνίας η οποία είχε κατοχυρωθεί από την Sony τον Αύγουστο του 2011. Σκοπός της ήταν να ανιχνεύει τα παράνομα games.
Μέσω αυτής της πατέντας, η Sony σκοπεύει να συγκρίνει το loading (σ.σ. τους χρόνους φόρτωσης) που θα έχει ένα αυθεντικό παιχνίδι με όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν υπάρχει ταύτιση στο loading τότε το video game θα είναι ύποπτο ως πειρατικό αντίγραφο. Θα υπάρξει όμως ακόμα κι ένα δεύτερο στάδιο επαλήθευσης δεδομένων, στο οποίο θα ελέγχονται ένα serial number αλλά και οι πληροφορίες χρηστών (τοποθεσία, IP κτλ.) σε σχέση με τα δεδομένα που θα στέλνουν οι προγραμματιστές! Κατ' επέκταση, θα είναι στο χέρι των developers να αξιοποιήσουν ή όχι την δυνατότητα αυτή που θα τους δίνει η Sony. Παρόμοιο σύστημα επαλήθευσης έχουν και τα online games.
Το παραπάνω διάγραμμα ξεκινάει από τη θέση 150 και περιγράφει όλα τα στάδια επαλήθευσης από τα οποία θα περνάει ένα video game πριν καταφέρετε να το τρέξετε. Φυσικά εδώ εμπίπτουν και τα προσωπικά δεδομένα (όπως η αποκάλυψη της IP του χρήστη) όμως ο μηχανισμός ανίχνευσης του loading φαντάζει εκ πρώτης όψεως μια έξυπνη κίνηση.
Άραγε έφτασε το τέλος της πειρατείας; Θα το μάθουμε σύντομα. Προς το παρόν η Sony δεν θέλει να σχολιάσει τις παραπάνω φήμες.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου