ΕDITORIAL : ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

Γεια σας και καλοσωρισατε για άλλη μια φορα στο Editorial,εδώ οπου μαζι με μένα θα με δείτε να γράφω για διαφορα θέματα που απασχολούν το gaming,την τεχνολογία και όχι μόνο.Αυτήν την φορά θα γράψω κάτι σε εσας απο μέρους μας,σε όλους τους αναγνώστες μας που μας διαβάζουν πιστά.

Οταν ο Γιώργος Μπουλιέρης ( αυτο το παιδί διαμάντι) μου πρότεινε να αφήσω το ProGamerzPlanet και να έρθω στο VideoGamesPlanet δεν ξέρω,στην αρχή ήμουν πολυ σκεπτικός.Αρχικά είχα το πρόβλημα ότι είχαμε τόσες προβολές μετά από τόση κοπιαστική δουλειά που είχε πιάσει τόπο τελικά.Ωστόσο μόλις μου έκαναν ban το Βlog μου ενιωσα απογοήτευση.Εγώ ο Νίκος,Ο Βαλάντης όλα τα παιδιά που είχαμε ρίξει τρομερή δουλειά στο να κάνουμε αυτό το blog που χαμε μια μεγάλη παρέα.Και έτσι ήρθαμε στο VideoGamesPlanet. Και πραγματικά νιώθω χαρούμενος που είμαι σε αυτό το ιστολόγιο και γράφουμε για την πλάκα μας με όλα τα παιδιά.

Αλλά ωστόσο η μεγάλη βοήθεια ήρθε όλοι απο σας αναγνώστες.Χωρίς εσάς τώρα δεν θα είχαμε φτάσει τόσο ψηλά οσο και σήμερα.Θέλουμε όλοι μας από τα βάθη της καρδιάς μας να σας ευχαριστήσουμε που μας διαβάζετε,ήσαστε δίπλα μας και μας στηρίζετε.Όλοι μας θα προσπαθούμε να μην σας απογοητεύουμε και να σας φέρνουμε ειδήσεις απο τον χώρο του gaming,της τεχνολογίας και όχι μόνο.Εγώ θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που με στηρίξατε όταν μου έκανε ένα συγκεκριμένο άτομο ban το Blog και θα ήθελα αυτό να του το τρίψω στα μούτρα γιατι δεν με παρατήσατε και ουτε εγώ εσας παροτι έκανε αυτά που έκανε.

ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΦΤΑΣΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΨΗΛΑ.

Η συντακτική ομάδα του VideoGamesPlanet