Κατά τη διάρκεια της GDC 2013 έγιναν κάποιες σημαντικές ανακοινώσεις όπως αυτή του Metal Gear Solid 5. Η Sony,
από την πλευρά της, εστίασε στο PlayStation 4 και στο τι θα πρέπει να
περιμένουμε από αυτό. Οι νέες πληροφορίες σχετίζονται με το DualShock 4
και την κάμερα της κονσόλας, το PlayStation Eye. Σε ό,τι αφορά το
DualShock 4, το touchpad του θα έχει ανάλυση 1920 Χ 900 ενώ το D-pad, τα
L1, R1 και τα face buttons θα είναι ψηφιακά. Οι βελτιώσεις του
DualShock δεν σταματούν εκεί αφού οι developers
θα έχουν πλέον την δυνατότητα να επιλέγουν την ένταση της δόνησης σε
διάφορες στιγμές ενός παιχνιδιού λόγω του αναβαθμισμένου μηχανισμού
δόνησης.
Επιπροσθέτως, το φωτισμένο track bar που βρίσκεται στο επάνω μέρος του χειριστηρίου επιβεβαιώθηκε πως θα λειτουργεί ως σημείο αναφοράς για το που βρίσκεται ο παίκτης στο χώρο. Η Sony έφερε ως παράδειγμα το split screen gaming. Το PlayStation 4 θα αναγνωρίζει που βρίσκεται το χειριστήριο χάρη στο track bar και θα αντιστοιχεί το αριστερό μέρος της οθόνης στον παίκτη που βρίσκεται αριστερά και στον παίκτη που βρίσκεται δεξιά το δεξί μέρος.
Παράλληλα, το track bar θα αποτελεί ένδειξη για το νούμερο του παίκτη π.χ ο παίκτης 1 θα είναι πάντα μπλε, ο δεύτερος κόκκινος, ο τρίτος πράσινος και ο τέταρτος ροζ. Ακόμα, με κάθε αγορά της κονσόλας η Sony θα συμπεριλαμβάνει και ένα headset. Φυσικά, η Sony δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο PlayStation Eye, την απάντησή της στο Kinect της Microsoft. Η εταιρία έκανε λόγο για ένα σένσορα με τον οποίο η κονσόλα αναγνωρίζει πού κοιτάζει η κάμερα και ειδοποιεί τον παίκτη σε περίπτωση που χρειάζεται αλλαγή θέσης. Το PlayStation Eye θα έχει ανάλυση 1280x800 με 12-bit colour precision και 60Hz ρυθμό ανανέωσης.
Για το τέλος, η Sony μίλησε για το τεχνικό κομμάτι της κονσόλας και πώς τα αργά system updates θα αποτελέσουν παρελθόν με το PlayStation 4, ενώ η ιαπωνική εταιρία υπόσχεται καθαρό 1080p με κλειδωμένο τοframe rate στα 30fps. Το Digital Foundry έκανε μία δοκιμή και είδε πως το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εντυπωσιακό.
Δείτε το παρακάτω video:
Επιπροσθέτως, το φωτισμένο track bar που βρίσκεται στο επάνω μέρος του χειριστηρίου επιβεβαιώθηκε πως θα λειτουργεί ως σημείο αναφοράς για το που βρίσκεται ο παίκτης στο χώρο. Η Sony έφερε ως παράδειγμα το split screen gaming. Το PlayStation 4 θα αναγνωρίζει που βρίσκεται το χειριστήριο χάρη στο track bar και θα αντιστοιχεί το αριστερό μέρος της οθόνης στον παίκτη που βρίσκεται αριστερά και στον παίκτη που βρίσκεται δεξιά το δεξί μέρος.
Παράλληλα, το track bar θα αποτελεί ένδειξη για το νούμερο του παίκτη π.χ ο παίκτης 1 θα είναι πάντα μπλε, ο δεύτερος κόκκινος, ο τρίτος πράσινος και ο τέταρτος ροζ. Ακόμα, με κάθε αγορά της κονσόλας η Sony θα συμπεριλαμβάνει και ένα headset. Φυσικά, η Sony δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο PlayStation Eye, την απάντησή της στο Kinect της Microsoft. Η εταιρία έκανε λόγο για ένα σένσορα με τον οποίο η κονσόλα αναγνωρίζει πού κοιτάζει η κάμερα και ειδοποιεί τον παίκτη σε περίπτωση που χρειάζεται αλλαγή θέσης. Το PlayStation Eye θα έχει ανάλυση 1280x800 με 12-bit colour precision και 60Hz ρυθμό ανανέωσης.
Για το τέλος, η Sony μίλησε για το τεχνικό κομμάτι της κονσόλας και πώς τα αργά system updates θα αποτελέσουν παρελθόν με το PlayStation 4, ενώ η ιαπωνική εταιρία υπόσχεται καθαρό 1080p με κλειδωμένο τοframe rate στα 30fps. Το Digital Foundry έκανε μία δοκιμή και είδε πως το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εντυπωσιακό.
Δείτε το παρακάτω video: