EDITORIAL : ΤΟ PROJECT ΤΗΣ BIOWARE ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΤΕ

Φιλες και φίλοι αναγνώστες,καλοσορίσατε σε άλλο ένα Editorial,στην στήλη όπου μιλάμε για πάρα πολλά θέματα που αφορούν τον κόσμο του gaming,της τεχνολογίας και όχι μόνο.Σήμερα θα μιλήσουμε όπως καταλάβατε για ένα gaming θέμα που θα αφήσει πιθανότατα πάρα πολλά αναπάντητα ερωτήματα σε όλους μας.

Όλοι φυσικά πρέπει να γνωρίζετε την Bioware.Είναι η δαιμόνια developing εταιρεία πίσω από τα Mass Effect και τα Dragon Age και πάρα πολλών άλλων επιτυχημένων παιχνιδιών που άφησαν ιστορία στον χώρο του gaming.Κάποια στιγμή λοιπόν αποφασίστηκε να κάνουν κάτι διαφορετικό από ότι είχαμε δει.Αυτό που ήθελαν να κάνουν βασιζόταν στο ερώτημα εκατομμυρίων gaming & movie maniacs που έλεγαν : " Άραγε,τι θα γινόταν αν σε ένα game ή μια ταινία συναντιούνταν οι James Bond & Jason Bourne;".


Δύο ήρωες με διαφορετική προσωπικότητα,διαφορετικούς στόχους.Ο ένας δουλεύει για να σώσει τον κόσμο, ο άλλος για να "καθαρίσει" το όνομά του από τις κατηγορίες που του ρίχνουν.Όμως έχουν και οι δύο κάτι κοινό.Είναι και οι δύο πράκτορες με αποφασιστηκότητα.Έτσι η Bioware σκέφτηκε να κάνει κάτι το πρωτοποριακό,ένα cross over game όπου δύο μεγάλοι ήρωες του κινηματογράφου συναντιούνται.Ωστόσο για άλλη μια φορά εμπόδιο σε αυτήν την πολύ καλή,κατα την γνώμη μου,ιδέα στάθηκε η EA.

H EA λοιπόν μόλις άκουσε αυτήν την ιδέα αρνήθηκε αμέσως καθώς πίστευε πως δεν θα πετύχει.Ναι ρε EA θα πετύχει ενώ το Syndicate που το προμόταρες ως ένα από τα καλύτερα παιχνίδια σου πέτυχε; Ενώ το Fuse,που από το πολύ μαμάτο Overstrike το κατέστρεψες και το έκανες μια εξωγηίνη περιπετειούλα .ΣΕ ΜΙΣΩ EA.Τελος πάντων.Το παιχνίδι αρχικά ηταν υπό ανάπτυξη με το όνομα Agent ( γιατί τα ονομάζουν όλοι τα παιχνιδια τους Agent,ακόμα να καταλάβω).Έτσι λοιπόν χάρης στην....αντε να μην πω EA χάσαμε μια τόσο φοβερή ιδέα όπου θα συναντιούνταν δύο μεγάλοι κολοσσοί του αμερικανικού κινηματογράφου.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου